اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال کیفی داشته باشد:

 

  • – چنانچه محصول خریداری شده اشکال و یا ایراد کیفی از هر حیث داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به واحد فروش فروشگاه اینترنتی Micky Game اطلاع داده شود.
  • – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • – استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی Micky Game بازگردانده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

 
  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش فروشگاه اینترنتی Micky Game اطلاع داده شود  همچنین با ارسال عکس از قسمتهای آسیب دیده بسته بندی به شماره های موجود در واحد فروش هماهنگی های لازم را جهت مرجوع نمودن بسته آسیب دیده انجام دهید.

  • -لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 
 

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان :

 
– اگر ایراد کیفی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی Micky Game است.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
 
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
 
 از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
 
با شماره تلفن 09157159692 تماس بگیرید.
 
یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با ارسال تیکت به موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.